Sabtu, 24 Januari 2015

Leonardo DiCaprio Dan Rihanna Sedang Berpacaran?

RihannaLeonardoDiCaprio

Pelakon berusia 40 tahun Leonardo DiCaprio dilaporkan sangat mesra dengan penyanyi Rihanna selepas aktor itu berpisah dengan model dari Jerman, Toni Garrn tahun lalu.

Sumber berkata, Leonardo mula mendekati Rihanna, 26, selepas dia putus cinta dengan mengantar mesej kepada wanita itu.

Mereka dilaporklan semakin mesra tetapi hubungan berkenaan belum pada tahap yang lebih serius.

Kedua-dua pasangan itu dilihat banyak menghabiskan masa bersama untuk bergembira.

Mereka dilihat buat kali pertama dalam sebuah pesta di Los Angeles pada Mei 2009 dan berfoya-foya  di satu festival pada 2011.

Majalah Us Weekly turut melaporkan pasangan itu dilihat berdua-duaan dalam satu bilik yang sama manakala Leornado juga turut berkunjung ke rumah Rihanna.

Pasangan itu pada 14 Januari lalu dilihat berbual selama dua jam di Sunset Marquis Hotel,  West Hollywood  dan selepas itu keluar untuk berpesta.

Sumber

1 ulasan:

  1. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    BalasPadam

Jom Ikut Blog Ini!

Blogged.my My Ping in TotalPing.com